Гощанський академічний ліцей

Гощанський академічний ліцей Гощанської селищної ради Рівненської області є закладом загальної середньої освіти комунальної форми власності, належить до власності Гощанської територіальної громади, основним видом діяльності якого є освітня діяльність у сфері загальної середньої освіти
початкова школа (1-4 класи), що забезпечує початкову освіту;
гімназія (5-9 класи), що забезпечує базову середню освіту;
ліцей (10-11(12) класи), що забезпечує профільну середню освітуГоловною метою діяльності Ліцею є надання якісних освітніх послуг, забезпечення Державних стандартів, всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості як найвищої цінності, її інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.
Пріоритетними завданнями Ліцею є:
забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;
виховання громадянина України;
виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мов, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовленої до професійного самовизначення;
виховання в учнів (вихованців) поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини та громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;
розвиток особистості учня обдарувань, наукового світогляду;
(вихованця), його здібностей і виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших
громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів (вихованців);
створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство;
створення умов для опанування учнями (вихованцями) знань понад державний мінімум;
здійснення науково-практичної підготовки талановитої молоді;